události
HomeRodinaBěhání na podzim poskytuje mnohem více výhod než v létě. Správnou technikou...

Běhání na podzim poskytuje mnohem více výhod než v létě. Správnou technikou dokážete spálit mnohem více kalorií

- Reklama -aktualita

Přestože léto je definitivně za námi, udržovat formu bychom měli i pod vrstvami oblečení. Jak docílit vysněnou postavu pomocí jednoho z nejoblíbenějších sportů, běhu?

Přestože se viditelnost přes dny pomalu, ale jistě zkracuje, podzim bývá nejoblíbenějším časem běžců. Není se čemu divit – horké dny nahrazuje sychravé počasí, které často umožňuje podat mnohem lepší a kvalitnější výkon. K tomu je však nutná nejen správná technika, ale i příprava a v neposlední řadě malé triky, které umožní vytěžit z běhu co nejvíce.

Správná strava je důležitá
Neznamená to, že máte striktně také posekejte svůj jídelníček a ze dne na den změnit svůj životní styl od základů. Faktem však je, že těžké či Pirlo kalorická jídla vám při běhu neudělají dobře. Přibližně půlhodinu před během byste si měli dopřát ovoce, které vám dokáže dodat energii potřebnou pro co nejlepší výkon.

Doporučuje se například banán nebo jablko – pokud nemáte alergii či jiné potíže, ovoce by mělo vaše tělo během sportu bez problémů trávit a navíc si z něj odebrat potřebné hodnoty. Abyste svůj organismus naopak po sportu uklidnili, doplňte si magnézium. To je zejména při náročnějších výkonech povinnou jízdou.

vrstvy oblečení
Na to, abychom spálili co nejvíce kalorií, je třeba vydat ze sebe co největší energii – a to minimálně v podobě půlhodiny. Technika, která vám pomůže zbavit se nadbytečných kil, by tak měla spočívat v principu vytrvalostních běhů. Zapomeňte na rychlost, zaměřte se na o něco delší trasu, než naposledy – a postupně přidávejte. Podzim je v tom úžasným pomocníkem, nakolik se vaše tělo kvůli vrstvám oblečení zpotí a tím pádem zbaví nechtěného tuku o něco více. V tomto případě platí, že čím více, tím lépe. Samozřejmě to netřeba přehánět.

Abyste dosáhli co nejrychlejší efekt, doporučuje se běhat tři až čtyřikrát do týdne. Dopřejte vašim svalům odpočinek, ale zároveň budujte svou kondici, nakolik se podle odborníků právě tu vyplatí podzim trénovat. Intervalové běhy si nechte na léto a začněte pomalým tempem na pěti kilometrů, ke kterým budete postupně přidávat o pár desítek metrů více.

- Reklama -podnikatel
- Reklama -PR články
Must Read
- Reklama -PR články
Related News
- Advertisement -podnikatel